Friday, May 15, 2009

TASIK DEPAN UMAH



There's a lake in front of our housing phase. Since we never know if a name given to it or not, so we named it "Tasik Depan Umah'. Frankly, we have been staying here for 2 years and a half but we never explore the lake. Bukan antisosial tapi homely. Bluek!! Actually, tasik ni sunyi. Adala 2,3 kerat je manusia yang petang-petang rajin jogging kat sini.

Petang tadi we were boring tahap maxima. So, me and my sis decided to bring Oman to the lake. Oman was not really cooperating. Kekeke. He was sleepy so he made his hek-hek x sampai 15 minit we all jalan-jalan kat tepi tasik tu. After bergambar sikit-sikit (poyo jer kan) we all pun balik umah.



Armi tidak melibatkan diri as he is now berada di negara jiran. Antara penyebab keboringan tahap maxima melanda. :p

Oh ya, tomorrow is Teacher's Day. To cikgu Rusna@my mama and cikgu Mahani@my mama in-law, Happy Teacher's day!!!!! 


3 comments:

  1. xpoyo la..ok jek! hehehe..
    mmg boring thp cipan klu en suami tade..kn!
    nway, mmg tade nama ke tasik tu nuurill? hihihiii...
    but not bad, klu izu mmg salu la izu pi lepak kt situ ngan babies 2org nih..klu mndung la..;p

    ReplyDelete
  2. Betul Izu..lain macam boring nyer..
    Nak keluar rumah pon malas, tapi bila stay je dalam umah boring pulak..heheh..
    Ntahla, agaknyer ade kot..tapi disebabkan kitorang di kan pemalu :p, jadi mungkin x tau namanya..hahaha

    ReplyDelete
  3. Hello, I'm Izzat and I used to study at SKBJ and one of my Science teacher was Cikgu Rusna and I stumbled upon your blog as I google her. In case you know her in any sense, can you email me at writetoizzat@yahoo.com? Thank you.

    ReplyDelete

REMEMBER ME...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
 

Blog Template by BloggerCandy.com